Presencial - Aula Virtual

Mètodes per avaluar la satisfacció del client

L'objectiu del curs "mètodes per avaluar la satisfacció del client" és aportar als participants diferents metodologies per avaluar la satisfacció dels clients, i proposar alternatives a les enquestes de satisfacció, que tenen una eficàcia molt limitada.

Els coneixements a adquirir en aquest curs de l’àmbit de qualitat son:

Com gestionar les expectatives dels clients.
Principals definicions.
Requisits dels sistemes de gestió: ISO 9001, IATF 16949, ISO 17025, EFQM.
Metodologies per avaluar la satisfacció.
Gestió d’indicadors: aprofitar la informació interna disponible en l’organització.
Focus group: aprofitar les aportacions dels clients en reunions dirigides.
Mystery shopper: posar-nos a la pell del client.
Escolta activa del client: que diuen els nostres clients a les xarxes socials.
NPS: Net Promoter Score: enquestes amb una sola pregunta.
Enquestes de satisfacció: es poden dissenyar enquestes atractives?.
Presentació i interpretació de resultats.
Casos pràctics.

FOTO: Mètodes per avaluar la satisfacció  del client- live training!

Lloc

Aula Virtual INGECAL

Sense convocatòries obertes properament.
Demana pressupost per curs in-company al formulari.
Aula Virtual INGECAL

17/05 - 19/05
(2 jorns de 4h)


15/11 - 17/11
(2 jorns de 4h)

Dates inici
Horari

09:00 - 13:30

Durada: 4 h
Preu
225€ + IVA
Serveis inclosos

Presentació pdf + Certificat participació

NOTA CANCEL·LACIÓ DE LA FORMACIÓ: El curs a través d'aula virtual es realitzarà sempre que arribem al nombre mínim d'assistents per a poder impartir-lo. La confirmació del curs es realitzarà amb una anterioritat de 4 dies a la data d'inici de la formació per correu electrònic.

Programa

Objectius

Aportar als participants diferents metodologies per avaluar la satisfacció dels clients, i proposar alternatives a les enquestes de satisfacció, que tenen una eficàcia molt limitada.

Metodologia

La metodologia de el curs combina l'explicació teòrica a través de videoconferència (retransmissió en directe en aula virtual) amb la realització d'exercicis pràctics d'aplicació dels coneixements.

Dirigit a

Responsables de gestionar la satisfacció dels clients a les seves organitzacions , o en departaments d’atenció al client, comercial, logística, qualitat. Responsables i tècnics de qualitat que participin en el procés de millora contínua.

Equip Formador

Calibratge d’equips de mesura

Evaristo Gutiérrez

Director d'INGECAL.
Enginyer Tècnic Industrial. Màster Direcció Operacions – ESADE. Auditor Sistemes Qualitat - EOQ 13.120.

  • Dades bàsiques
  • Assistents
  • Facturació
  • Confirmació
Nom i cognoms
E-mail
Càrrec
Dies - convocatòria

Cursos in-company

Si vols que la formació es realitzi a les teves instal·lacions amb un programa adaptat a les vostres necessitats concretres, demana’ns pressupost.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt
0

Escriu i clica ENTER per buscar