L'objectiu del curs "mètodes per avaluar la satisfacció del client" és aportar als participants diferents metodologies per avaluar la satisfacció dels clients, i proposar alternatives a les enquestes de satisfacció, que tenen una eficàcia molt limitada.
Els coneixements a adquirir en aquest curs de l’àmbit de qualitat son:
Com gestionar les expectatives dels clients.
Principals definicions.
Requisits dels sistemes de gestió: ISO 9001, IATF 16949, ISO 17025, EFQM.
Metodologies per avaluar la satisfacció.
Gestió d’indicadors: aprofitar la informació interna disponible en l’organització.
Focus group: aprofitar les aportacions dels clients en reunions dirigides.
Mystery shopper: posar-nos a la pell del client.
Escolta activa del client: que diuen els nostres clients a les xarxes socials.
NPS: Net Promoter Score: enquestes amb una sola pregunta.
Enquestes de satisfacció: es poden dissenyar enquestes atractives?.
Presentació i interpretació de resultats.
Casos pràctics.

Lloc
Aula Virtual INGECAL
Sense convocatòries obertes properament.
Demana pressupost per curs in-company al formulari.
Aula Virtual INGECAL
17/05 - 19/05
(2 jorns de 4h)
15/11 - 17/11
(2 jorns de 4h)
Dates inici
Horari
09:00 - 13:30
Durada: 4 h
Preu
225€ + IVA
Serveis inclosos
Presentació pdf + Certificat participació
NOTA CANCEL·LACIÓ DE LA FORMACIÓ: El curs a través d'aula virtual es realitzarà sempre que arribem al nombre mínim d'assistents per a poder impartir-lo. La confirmació del curs es realitzarà amb una anterioritat de 4 dies a la data d'inici de la formació per correu electrònic.
Aportar als participants diferents metodologies per avaluar la satisfacció dels clients, i proposar alternatives a les enquestes de satisfacció, que tenen una eficàcia molt limitada.
La metodologia de el curs combina l'explicació teòrica a través de videoconferència (retransmissió en directe en aula virtual) amb la realització d'exercicis pràctics d'aplicació dels coneixements.
Responsables de gestionar la satisfacció dels clients a les seves organitzacions , o en departaments d’atenció al client, comercial, logística, qualitat. Responsables i tècnics de qualitat que participin en el procés de millora contínua.
Equip Formador

Evaristo Gutiérrez
Director d'INGECAL.
Enginyer Tècnic Industrial.
Màster Direcció Operacions – ESADE.
Auditor Sistemes Qualitat - EOQ 13.120.
Cursos in-company
Si vols que la formació es realitzi a les teves instal·lacions amb un programa adaptat a les vostres necessitats concretres, demana’ns pressupost.
