Presencial - Aula Virtual

Mètodes per avaluar la satisfacció del client

L'objectiu del curs "mètodes per avaluar la satisfacció del client" és aportar als participants diferents metodologies per avaluar la satisfacció dels clients, i proposar alternatives a les enquestes de satisfacció, que tenen una eficàcia molt limitada.

Els coneixements a adquirir en aquest curs de l’àmbit de qualitat son:

Com gestionar les expectatives dels clients.
Principals definicions.
Requisits dels sistemes de gestió: ISO 9001, IATF 16949, ISO 17025, EFQM.
Metodologies per avaluar la satisfacció.
Gestió d’indicadors: aprofitar la informació interna disponible en l’organització.
Focus group: aprofitar les aportacions dels clients en reunions dirigides.
Mystery shopper: posar-nos a la pell del client.
Escolta activa del client: que diuen els nostres clients a les xarxes socials.
NPS: Net Promoter Score: enquestes amb una sola pregunta.
Enquestes de satisfacció: es poden dissenyar enquestes atractives?.
Presentació i interpretació de resultats.
Casos pràctics.

FOTO: Mètodes per avaluar la satisfacció  del client- live training!

Estem planificant noves convocatòries.

Omple el formulari

i et mantindrem al dia de les pròximes dates.

Sol·licitud d'informació

Si vols que realitzar aquest curs, demana’ns informació,
indicant en quina data voldries fer el curs
i et mantindrem informat de les properes convocatòries.


Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt
0

Escriu i clica ENTER per buscar

"data-cookieyes"=“cookieyes-other”"data-cookieyes"=“cookieyes-analytics”"data-cookieyes"=“cookieyes-advertisement”"data-cookieyes"=“cookieyes-functional”